+40.724.396.919
0
Produse : 0
Subtotal : 0.00lei
Vezi coş Finalizează

Training negociere pentru firme si organizatii

TRAINING CORPORATE (IN HOUSE)

GENERALITATI

Aspecte generale despre trainingurile in negociere ”in house” (în interiorul companiei)

1. Ce este un training ”in house”?

Un training ”in house” este un training adaptat special nevoilor unei companii, organizatii sau grup specific.

2. Ce este un training ”in house” in negociere?

In cadrul oricarei companii managerii, asociatii sau angajatii sunt implicati in diverse negocieri, mai mult sau mai putin complexe.

Participand la un training in negociere, managerii, asociatii, angajatii sau alti reprezentanti ai firmei isi dezvolta abilitatile de negociere in general si abilitatile necesare negocierii in situatii concrete cu care se intalnesc in cadrul afacerii sau activitatii, in special.

Vei avea astfel oameni bine pregatiti in cadrul firmei, buni negociatori, care vor sti cum sa faca sa obtina rezultatele urmarite.

Trainingul in negociere vizeaza in principal 3 aspecte:
1. Negocierea in cadrul organizatiei (manageri intre ei, managerii cu angajatii, angajatii intre ei, etc):
2. Negocierea externa (managerii cu managerii altor companii, angajatii cu angajatii sau reprezentantii altor companii, angajatii cu clientii, etc);
3. Negocierea individuala (negocierea cu propria persoana care tine de dezvoltarea personala a fiecaruia);

4.Negocierea si intocmirea contractelor – negocierea contractelor de orice fel, redactarea acestora, intelegerea clauzelor contractuale, managementul contractelor, aspecte esentiale in cadrul oricarei companii sau organizatii!

3. Cui se adreseaza un training ”in house” in negociere?

Companiilor si organizatiilor care vor sa-si dezvolte si perfectioneze personalul specializat in negociere si echipe eficiente de negociatori (manageri, agenti vanzari, reprezentanti in relatia cu clientii, persoane care lucreaza in medii tensionate, persoane care negociaza, intocmesc sau semnezea frecvent contracte, juristi, persoane implicate in orice fel in negociere).

4. Care sunt beneficiile participarii la un training in negociere?

√ vei avea contracte bine negociate si bine intocmite care nu doar te vor „apara” in fata legii dar iti vor organiza activitatea si iti vor usura colaborarea cu partenerii de afacerii si cu furnizorii;

√ vei avea un personal cu abilitati de negociere complexe care poate incheia tranzactii de succes;
√ va creste interesul si motivatia personalului pentru pozitiile pe care le ocupa in cadrul companiei, prin cresterea increderii in sine si reusita in incheierea de tranzactii profitabile;
√ daca ai in echipa agenti de vanzari, pe langa perfectionarea tehnicilor de vanzari acestia isi vor dezvolta abilitati de negociere complete;
√ vor creste incasarile firmei prin incheierea de afaceri intr-un mod productiv;
√ respecti legea si eviti orice tip de controale si amenzi cu privire la obligatia asigurarii formarii profesionale;
Art. 193 Codul Muncii lit a) ”Formarea profesionala a salariatilor se poate realiza prin urmatoarele forme:a) participarea la cursuri organizate de catre angajator sau de catre furnizorii de servicii de formare profesionala din tara ori din strainatate. (…)”; Art. 194 Codul Muncii ”(1) Angajatorii au obligatia de a asigura participarea la programe de formare profesionala pentru toti salariatii, dupa cum urmeaza: a) cel putin o data la 2 ani, daca au cel putin 21 de salariati; b) cel putin o data la 3 ani, daca au sub 21 de salariati.(2) Cheltuielile cu participarea la programele de formare profesionala, asigurata in conditiile alin. (1), se suporta de catre angajatori.

√ ai siguranta ca personalul angajat va ramane la tine in companie, incheind cu acesta un act aditional la contractul de munca:
Art.198 Codul Muncii ”(1) Salariatii care au beneficiat de un curs sau un stagiu de formare profesionala, in conditiile art. 197 alin. (1), nu pot avea initiativa incetarii contractului individual de munca pentru o perioada stabilita prin act aditional. (2) Durata obligatiei salariatului de a presta munca in favoarea angajatorului care a suportat cheltuielile ocazionate de formarea profesionala, precum si orice alte aspecte in legatura cu obligatiile salariatului, ulterioare formarii profesionale, se stabilesc prin act aditional la contractul individual de munca”.

5. Cum se desfasoara un training ”in house” in negociere?

Trainingul se desfasoara in-house, la sediul companiei tale, in locatia pusa la dispozitie sau agreata de catre parti.

Etape de desfasurare:
1. Analiza nevoilor si intereselor companiei pe baza de chestionar, dialog, observare la fata locului;
2. Identificarea persoanelor din interiorul companiei implicate in negocieri care este indicat sa-si dezvolte abilitatile de negociere;
3. Construirea structurii trainingului adaptata participantilor si necesitatilor interne ale companiei;
4. Convenirea asupra programului de desfasurare;
5. Livrarea trainingului

6. Ce durata are?

In functie de necesitatile clientului, structura si complexitatea trainingului, acesta poate avea o durata incepand cu minim 2 zile, intre 6-8 ore / zi

7. Aptitudini dobandite in urma trainingului:

In functie de specificul trainingului, in urma parcurgerii trainingului cursantii vor sti sa:

√ inteleaga procesul de negociere in complexitatea lui;
√ aplice strategii, tehnici si tactici de negociere eficiente;
√ construiasca solutii de tip win-win si sa mentina relatii profitabile si de lunga durata cu clientii;
√ stapaneasca emotiile, aplaneze si rezolve conflicte;
√ dezvolte incredere si sa construiasca relatii interumane benefice;
√ negocieze eficient in interesul companiei orice tip de negociere;
√ intocmeasca intelegeri si contracte scrise in mod profesionist si in interesul companiei.

8. Cat costa?

Pretul este stabilit in functie de nevoile interne ale firmei, in urma unei analize pe baza de chestionar, dialog sau observare la fata locului, dupa caz

DORESC DETALII TRAINING!

Pentru mai multe detalii contacteaza-ma printr-un mesaj intitulat ”Doresc detalii training in house”

Iata cateva exemple de traininguri specializate. Contactează-ma pentru oferta training particularizat!

NEGOCIEREA SI INTOCMIREA CONTRACTELOR

Nu conteaza ce ai negociat ci ceea ce ai semnat!- Ioana Andrievici

Asigura-te ca ai negociat bine si ai incheiat contracte bune pentru tine si firma ta. Te pregatesc pentru negociere. Iti pregatesc echipa pentru negociere.

Iata 3 motive pentru care companiile nu au contracte bine intocmite in cadrul lor:

  1. Lasa intocmirea contractelor doar pe seama juristilor sau iau formulare ”gratuite” de pe internet;
  2. Se concentreaza pe strictul necesar, pe ce ”cere legea” pentru a fi ”aparate” si pierd din vedere negocierea eficienta a afacerii in ansamblul ei;
  3. Nu transpun in scris intr-un mod profesionist si eficient ceea ce au negociat.

Contractul, indiferent de natura lui, trebuie privit sub urmatoarele aspecte:

  1. Partea juridica (legea);
  2. Afacerea (ceea ce reglementeaza el).

Daca este privit doar sub aspect legal se pierde din vedere reglementarea contractuala a afacerii si posibilitatea unei profitabilitati pe termen lung.

Contractul este si un instrument extrem de eficient de organizare a activitatii si de stabilire a relatiei dintre parti. Daca este negociat si intocmit bine, partile intra in acel raport de negociere de tip win-win (castig – castig) in beneficiul amandurora.

Retine! Contractul:

  1. Iti organizeaza afacerea;
  2. Iti protejeaza afacerea;
  3. Iti reflecta imaginea.

Un contract bine intocmit reflecta imaginea ta de antreprenor profesionist in fata partenerului de afaceri.

Reține! Oamenii negociaza, nu companiile!

Intotdeauna contractele (scrise sau verbale) vor fi negociate de catre oameni (manageri, vanzatori, reprezentanti ai departamentului achizitii, avocati, etc).

Ca sa ai contracte bine intocmite:

  1. Negociaza-le bine!  – dezvolta-ti abilitatile de negociere si abilitatle de negociere ale echipei tale;
  2. Intocmeste-le bine! –  invata si pregateste-ti echipa sa invete notiuni de baza si esentiale cu privire la contracte;
  3. Dezvolta-ti managementul contractelor in cadrul firmei (intocmire, inregistrare, urmarire, responsabili, etc).

Achizitioneaza trainingul corporate ”Negocierea si intocmirea contractului”, pregateste-ti echipele de negociatori (manageri, vanzari, achizitii, juristi, etc) si vei avea contracte bine negociate si bine intocmite pentru tine si firma ta!

In cadrul acestui training cursantii isi vor dezvolta abilitatile de comunicare si negociere cu precadere necesare la negocierea si intocmirea contractelor de orice fel.

Beneficii in urma trainingului:

√ Afaceri mai bune si mai avantajoase pentru firma ta;
√ Contracte bine negociate in cadrul firmei, in toate departamentele;
√ Contracte bine intocmite in toate departamentele;
√ Management eficient al contractelor;
√ Personal cu abilitati de negociere dezvoltate, mai eficient in: negociere, vanzari, comunicare, atingerea obiectivelor!
√ O comunicare mai buna in cadrul firmei si cu partenerii de afaceri.

Rezultate:
√ dezvoltarea abilitatilor de comunicare, negociere si persuasiune;
√ intelegerea procesului de negociere;
√ intelegerea, recunoasterea, contracararea sau aplicarea de strategii de negociere de tip win-win, win-lose, lose-lose;
√ intelegerea, recunoasterea, contracararea sau aplicarea de tehnici si tactici de negociere in situatii concrete;
√ intelegerea etapelor negocierii: pregatirea negocierii: autoevaluarea, evaluarea celeilalte parti, evaluarea situatiei,
stabilirea cadrului negocierii, stabilirea strategiei de negociere;
√ intelegerea etapelor negocierii: comunicarea: stabilirea contactului, schimbul de informatii, stabilirea unei relatii;
√ intelegerea etapelor negocierii: negocierea propriu-zisa: stilul propriu de negociere si raportarea la celelalte stiluri, deschiderea, ofertele, efectuarea concesiilor, etc.
√ intelegerea etapelor negocierii: finalizarea negocierii: factorii tactici si psihologici, modalitati de finalizare, etc.
√ intelegerea negocierea eficienta si intocmirea contractelor;
√ intelegerea si intocmirea contractelor, in cazuri speciale, concrete: contracte de vanzare-cumparare, contracte de inchiriere, contracte de prestari servicii si alte tipuri de contracte specifice activitatii companiei, etc.
√ intelegerea, prevenirea si aplicarea desfiintarii contractelor: cazuri de desfiintare, cazuri de reziliere, cazuri de nulitate, etc.;
√ renegocierea contractelor, managementul contractelor in cadrul companiei;
√ intelegerea, negocierea, intocmirea si aplicarea actelor aditionale la contracte;
√ orice alte situatii concrete legate de negocierea si intocmirea contractelor.

Se ofera: suport curs, diploma de participare. Pentru detalii si oferta completa contacteaza-ma telefonic sau cu un mesaj in care sa specifici ”Doresc detalii si oferta completa training ”Negocierea si intocmirea contractelor.””

STRATEGII SI TEHNICI DE NEGOCIERE

Perfectionarea abilitatilor de negociere in construirea de strategii si aplicarea de tehnici de negociere eficiente in interactiuni umane si tranzactii complexe.

Rezultate:
√ definirea negocierii, analiza si intelegerea procesului de negociere;
√ definirea strategiilor si tehnicilor de negociere;
√ intelegerea, identificarea si aplicarea strategiilor, tehnicilor si tacticilor de negociere;
√ recunoasterea strategiilor, tehnicilor si tacticilor de negociere ale celeilalte parti, adaptarea la acestea sau contracararea lor;
√ intelegerea si analiza situatiilor de negociere concrete care intervin in desfasurarea activitatii companiei;
√ intelegerea si analiza situatiilor de negociere concrete care intervin in desfasurarea activitatii echipei de negociatori;
√ intocmirea planului de negociere concret;
√ intocmirea contractelor si altor intelegeri scrise, cu termenii negociati;
√ alte aspecte legate de situatiile de negociere concrete cu care se confrunta compania.
Se ofera: suport curs, diploma de participare. Pentru detalii si oferta completa contacteaza-ma cu un mesaj in care sa specifici ”Doresc detalii si oferta completa training Strategii si tehnici de negociere”

NEGOCIEREA IN VANZARI

Perfectionarea abilitatilor de negociere in vanzari.

Rezultate:
√ definirea negocierii, analiza si intelegerea procesului de negociere;
√ definirea strategiilor si tehnicilor de negociere;
√ intelegerea, identificarea si aplicarea strategiilor, tehnicilor si tacticilor de negociere;
√ recunoasterea strategiilor, tehnicilor si tacticilor de negociere ale celeilalte parti, adaptarea la acestea sau contracararea lor;
√ tehnici de negociere si tehnici de vanzari;
√ intelegerea si analiza situatiilor de negociere concrete in situatiile de vanzari;
√ situatii de vanzari specifice companiei, tehnici de vanzari, integrarea tehnicilor de negociere in tehnicile de vanzari;
√ comunicarea eficienta si negociere in situatii concrete de vanzari;
√ alte aspecte legate de situatiile de vanzari si negociere concrete cu care se confrunta compania.
Se ofera: suport curs, diploma de participare. Pentru detalii si oferta completa contacteaza-ma cu un mesaj in care sa specifici ”Doresc detalii si oferta completa training ”Negocierea in vanzari””

DEZVOLTAREA ABILITATILOR DE COMUNICARE, NEGOCIERE SI VANZARE IN SERVICIUL RELATII CLIENTI

Trainingul raspunde nevoii de dezvoltare a abilitatilor de vanzare, negociere, comunicare si relationare cu clientii a persoanelor implicate in orice fel in interactiunile umane precizate mai sus, in concret vanzatori, mecanici, manageri de magazin, agenti vanzari, reprezentati ai firmei, etc.

Rezultate:
√ dezvoltarea abilitatilor de comunicare, negociere, vanzare si relationare cu clientii;
√ cunoasterea de sine;
√ intelegerea si stapanirea emotiilor;
√ cresterea motivatiei pentru job;
√ identificarea cu politica si misiunea firmei;
√ cunoasterea tipologiilor umane si a modului de comunicare eficienta cu fiecare;
√ rezolvarea eficienta a cererilor si reclamatiilor din partea clientilor;
√ transformarea oricarui client intr-un client fidel;
√ medierea conflictelor;
√ gasirea solutiilor in situatii limita cu eficienta maxima, atat in interesul clientului cat si al firmei;
√ cunoasterea clientilor;
√ o buna relationare cu toate tipologiile umane si cu fiecare tip de client;
√ dobandirea de tehnici eficiente de negociere: aplicare, recunoastere si contracarare;
√ dobandirea de tehnici eficiente de vanzare;
√ obtinerea de rezultate eficiente prin aplicarea metodelor invatate, etc.

Se ofera: suport curs, diploma de participare. Pentru detalii si oferta completa contacteaza-ma cu un mesaj in care sa specifici ”Doresc detalii si oferta completa training ”Dezvoltarea abilitatilor de comunicare, negociere si vanzare in serviciul relatii clienti””

DEZVOLTAREA ABILITATILOR DE COMUNICARE, NEGOCIERE SI PERSUASIUNE

Trainingul raspunde nevoii de dezvoltare a abilitatilor de comunicare, negociere si persuasiune a persoanelor implicate in orice fel in interactiunile umane.

Rezultate:
√ dezvoltarea abilitatilor de comunicare, negociere si persuasiune;
√ cunoasterea de sine;
√ intelegerea si stapanirea emotiilor;
√ intelegerea si constientizarea functiei si statutului, a propriei puteri si influente, gestionarea si aplicarea eficienta a acesteia in functie de context;
√ cunoasterea tipologiilor umane si a modului de comunicare eficienta cu fiecare;
√ evaluarea contextelor, a situatiilor de criza si conflictuale si luarea celor mai eficiente decizii raportat la: timp, situatie gestionata, persoane implicate, rezultate urmarite;
√ dobandirea de tehnici eficiente de negociere: aplicare, recunoastere si contracarare;
√ dobandirea de tehnici eficiente de persuasiune: aplicare, recunoastere si contracarare;
√ obtinerea de rezultate eficiente prin aplicarea metodelor invatate, etc.

Se ofera: suport curs, diploma de participare. Pentru detalii si oferta completa contacteaza-ma cu un mesaj in care sa specifici ”Doresc detalii si oferta completa training ”Dezvoltarea abilitatilor de comunicare, negociere si persuasiune””

NEGOCIEREA IN CONTEXTUL DIVERSITATII CULTURALE

Dezvoltarea abilitatilor de negociere si capacitatea de a negocia eficient in cazuri concrete, in domenii de business concrete (gen. software, IT, proprietate intelectuala, etc), in special cu persoane de nationalitate diferita, din zone geografice precum: Singapore, Arabia Saudita, Africa de Sud, America de Sud, SUA, Canada, UK, Germania, etc.

Rezultate:

√ dezvoltarea abilitatilor de negociere;
√ cunoasterea propriului stil de negociere;
√ recunoasterea stilurilor de negociere si cum sa negociezi eficient cu fiecare dintre acestea;
√ negocierea eficienta cu diferite nationalitati, intelegand diferentele culturale, modul de abordare a negocierii si incheierii parteneriatelor de afaceri;
√ negocierea eficienta in domeniile de activitate concrete (ex:software, IT, proprietate intelectuala, etc), conform obiectivelor de afaceri;
√ planificarea negocierii, construirea de strategii de negociere adaptate cazurilor concrete;
√ recunoasterea si aplicarea tehnicilor si tacticilor de negociere in mod concret;
√ dezvoltarea abilitatilor de ascultare activa, adresarea de intrebari care conduc spre rezultatele dorite;
√ construirea de strategii de tip win-win, recunoasterea si contracararea strategiilor de tip win-lose;
√ efectuarea eficienta de concesii;
√ negocierea eficienta la telefon, prin email si face to face;
√ aplicarea conceptelor de baza din orice negociere (WATNA, BATNA, WAP & ZOPA);
√ schimbul eficient de informatii (ce sa impartasesti, cum sa refuzi impartasirea unor informatii, cum sa soliciti informatii);
√ recunoasterea unei negocieri proaste si retragerea la timp dintr-o negociere;
√ aplicarea cu succes de tehnici de mediere si rezolvare a conflictelor;
√ negocierea eficienta cu persoane dificile;
√ negocieze in numele altcuiva, etc.

Se ofera: suport curs, diploma de participare. Pentru detalii si oferta completa contacteaza-ma cu un mesaj in care sa specifici ”Doresc detalii si oferta completa training ”Negocierea in contextul diversitatii culturale.””

MEDIEREA SI REZOLVAREA CONFLICTELOR

In cadrul acestui training, cursantii vor invata metode si mijloace eficiente de prevenire si gestionare a conflictelor de orice tip, aparute in cadrul relatiilor de munca, in societate, in familie, intre parteneri, etc.

Rezultate:
√ recunoasterea posibilitatii aparitiei unui conflict si preintampinarea conflictelor;
√ recunoasterea conflictelor si incadrarea lor;
√ raportarea eficienta la conflict;
√ rezolvarea conflictelor prin mediere;
√ rezolvarea conflictelor prin negociere;
√ pozitionarea in cadrul unui conflict;
√ dezvoltarea abilitatilor de comunicare, mediere si negociere;
√ ascultarea activa;
√ exprimarea asertiva;
√ recunoasterea starilor emotionale si controlarea emotiilor;
√ dialogul constructiv in situatii de criza;
√ comunicarea si negocierea cu persoanele dificile;
√ comunicarea si negocierea cu persoanele nervoase sau irationale;
√ identificarea consecintelor negative ale conflictelor si aplanarea lor;
√ gasirea de solutii de tip win-win si de iesire din conflict;
√ refacerea relatiilor;
√ rezolvarea oricaror cazuri si situatii conflictuale posibile si reale, studii de caz, etc.

Se ofera: suport curs, diploma de participare. Pentru detalii si oferta completa contacteaza-ma cu un mesaj in care sa specifici ”Doresc detalii si oferta completa training ”Medierea si rezolvarea conflictelor.””

COMUNICARE SI NEGOCIERE IN AFACERI

In cadrul acestui training cursantii isi vor dezvolta abilitatile de comunicare si negociere cu precadere pentru negocierile de business.

Rezultate :
√ dezvoltarea abilitatilor de comunicare, negociere si persuasiune;
√ intelegerea procesului de negociere;
√ intelegerea, recunoasterea, contracararea sau aplicarea de strategii de negociere de tip win-win, win-lose, lose-lose;
√ intelegerea, recunoasterea, contracararea sau aplicarea de tehnici si tactici de negociere in situatii concrete;
√ intelegerea Etapelor negocierii : Pregatirea negocierii: autoevaluarea, evaluarea celeilalte parti, evaluarea situatiei; √ stabilirea cadrului negocierii, stabilirea strategiei de negociere;
√ intelegerea etapelor negocierii : Comunicarea : stabilirea contactului, schimbul de informatii, stabilirea unei relatii;
√ intelegerea etapelor negocierii: negocierea propriu-zisa: stilul propriu de negociere si raportarea la celelalte stiluri; √ deschiderea, ofertele, efectuarea concesiilor, etc.
√ intelegerea etapelor negocierii: finalizarea negocierii: factorii tactici si psihologici, modalitati de finalizare, etc.
√ negocierea si intocmirea contractelor;
√ negocierea cu diverse nationalitati;
√ negocierea in diverse situatii concrete, etc.

Se ofera: suport curs, diploma de participare. Pentru detalii si oferta completa contacteaza-ma cu un mesaj in care sa specifici ”Doresc detalii si oferta completa training ”Comunicare si negociere in afaceri.””

TRAINING SPECIALIZAT CONFORM NECESITATILOR COMPANIEI

In cadrul acestui training cursantii isi vor dezvolta abilitatile de comunicare, negociere si persuasiune, cu aplicabilitate directa in cazuri concrete, conform necesitatilor companiei.

Se ofera: suport curs, diploma de participare. Pentru detalii si oferta completa contacteaza-ma cu un mesaj in care sa specifici ”Doresc detalii si oferta completa training ”Training specializat conform necesitatilor companiei.””

Scrie-mi un mesaj cu necesitatile tale de training si solicita o oferta detaliata! Te voi contacta in cel mai scurt timp posibil!

Doresc detalii training!

DESPRE TRAINER

Ioana Andrievici este:

Vezi toată prezentarea profesionala